بسم الله الرحمن الرحیم
آمار بازدید
  • 441
  • 1,419
  • 51,486
  • 435,816
  • 8,909,040

۹۴ -خاطره زیبای چند خادم از آقای مولوی قندهاری

با سلام دیروز ملاقاتی با آقای قرینه که  یکی از خدام حرم رضوی است داشتم و خاطرۀ جالبی تعریف کردند :

ایشان فرمود چند سال قبل از فوت آقای مولوی قندهاری (حدود سالهای ۱۳۷۵ شمسی ) روزی به اتفاق سه نفر دیگر  از خدام کفشدار بنامهای آقای حسینی  و آقای شمشه و آقای ق  جهت ملاقات آقای مولوی و کسب فیض به منزل ایشان رفتیم که تا رسیدیم دیدیم در منزل باز شد و خادم آقا ما را در کمال تعجب به داخل منزل راهنمایی دعوت و راهنمایی کرد و زمانی که از او علت را سوال کردیم گفت در خدمت آقا بودم و به من فرمودند چند نفر از خدام حرم حضرت رضا علیه السلام بیرون هستند  برو ایشان را به منزل دعوت و راهنمایی کن.

بعد من از حضرت آقا خواستم ما را راهنمایی و ارشاد بفرمایند که در مورد رعایت تقوا الهی مطالبی فرمودند بعد آقای ق از آقا نصیحتی درخواست کردند که آقا به او فرمودند :

چو استاده ای دست افتاده گیر . که ناگهان آقای ق بشدت شروع به گریه کردند. توضیح اینکه آقای ق از تمکن مالی بالایی برخوردار بود اما تا قبل از آن خیلی اهل کرم و کمک به دیگران نبود اما از بعد جلسۀ با آقای مولوی ایشان مرام خود را عوض نموده و بسیار کمک کننده و حل کنندۀ مشکل دیگران گردید و این از نفس گرم آقای مولوی بود. ضمنا آقای قرینه گفت چیز دیگری که دریافتیم این بود که خادمی ما مورد تایید حضرت رضا علیه السلام است که این ولی خدا گفت خادمان حضرت پشت در هستند .التماس دعای خیر

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Scroll to Top