بسم الله الرحمن الرحیم
آمار بازدید
  • 10,139
  • 16,711
  • 247,458
  • 664,556
  • 9,168,594

۲۱۱ – عهد و پیمان خادمان و خادمیاران حرم های شریف

بسمه تعالی با سلام و ادب خدمت خادمان و خادمیاران محترم تمامی حرمهای شریف احتراما دوستان عزیز دقیقا توجه داشته باشیم از همان لحظه ای که خادم و خادمیار می شویم خلع ید کرده ایم یعنی مالمان و جانمان و انچه بظاهر از امور دنیوی در اختیارمان قرار دارد متعلق به اقایی است که خادم

۲۱۱ – عهد و پیمان خادمان و خادمیاران حرم های شریف Read More »

۲۱۰ – هفتم مهر روز آتشنشانی و سیزدهم مهر روز نیروی انتظامی بر این عزیزان و بر ملت شریف ایران مبارک باد

بسمه تعالی با سلام خدمت دوستان گرامی. احتراما میدانیم تشکر از خدمات افراد و پرسنل تاثیر زیادی در افزایش روحیه و راندمان و کارکرد ایشان دارد. امروز ۷ مهر روز آتشنشانی و ۱۳ مهر روز نیروی انتظامی است دوستان گرامی هر ساعتی در این دو روز فرصت داشتند به تلفن ۱۲۵ آتشنشانی و تلفن ۱۱۰ 

۲۱۰ – هفتم مهر روز آتشنشانی و سیزدهم مهر روز نیروی انتظامی بر این عزیزان و بر ملت شریف ایران مبارک باد Read More »

۲۰۹ – تفکری در معنی شعر ” در لباس فقر باید سه ترک. ترک دنیا ترک عقبی ترک ترک

بسمه تعالی در لباس فقر باید سه ترک.    ترک دنیا ترک عقبی ترک ترک با سلام و ادب  احتراما برداشتی از شعر  فوق بشرح ذیل تقدیم حضور عزیزان میشود. انسانیکه ادعای فقر الی الله میکند باید سه چیز را ترک کند: ۱- ترک دنیا  ؛ حب دنیا و دلبستگی و وابستگی به دنیا را

۲۰۹ – تفکری در معنی شعر ” در لباس فقر باید سه ترک. ترک دنیا ترک عقبی ترک ترک Read More »

۲۰۸ – ماجرای شفای خادم موکب دار حضرت رضا علیه السلام

بسمه تعالی احتراما اقای محسن خاکپور بشماره مبایل ۰۹۱۵۱۱۵۰۳۹۰ که بیش از ده سال در مهمانسرای حضرت رضا ع از میهمانان حضرت پذیرایی می کردند فرمودند چند سال قبل بعلت بیماری دیابت جفت چشمانم کور شد.ایام زیارت حضرت رضاع ما همیشه در مسیر پیاده ها موکب داشته و از انها پذیرایی می کردیم . یکی

۲۰۸ – ماجرای شفای خادم موکب دار حضرت رضا علیه السلام Read More »

۲۰۷ – برخی اقدامات انگیزشی در جهت ارتقاء روحیه و عملکرد پرسنل

بسمه تعالی مدیریت ۴ بخش است ۱- برنامه ریزی یا نیازسنجی و شناسایی فرایندها و تدوین اقدامات اجرایی ، ۲- سازماندهی یا شناسایی نیروها و شایسته سالاری برای پستهای سازمانی ۳- رهبری یا هدایت فرایندها و افراد بسوی اهداف تعیین شده ، ۴- کنترل یا تجزیه و تحلیل عملکردها و اصلاح فرایندها و پست های

۲۰۷ – برخی اقدامات انگیزشی در جهت ارتقاء روحیه و عملکرد پرسنل Read More »

۲۰۶ – ماجرای اقای پورایرانی کفشدار حرم

ماجرای اقای پورایرانی بشماره تلفن ۰۹۳۶۴۴۸۴۰۷۴ خادم کفشدار ایشان در مورخه ۱۴۰۲/۳/۲۵ در محل کفشداری یک صحن بعثت گفت در هفته های اخیر اندکی به حضور در کشیک حرم سست شده بودم بطوری که اقای عصارزاده معاون کشیک چند بار به من تذکر داده بود و از عملکرد من ناراحت بود . هفته قبل در

۲۰۶ – ماجرای اقای پورایرانی کفشدار حرم Read More »

۲۰۵ – ماجرای زیارت زائر حرم و هدیه آن برای پدر و مادر

‌ماجرای اقای جعفری زائر کرجی حرم حضرت رضا علیه السلام در مورخه ۱۴۰۲/۳/۲۵ بشماره تلفن ۰۹۱۹۱۶۲۲۵۳۳ روز پنج شنبه ۲۵ خرداد در محل کفشداری یک صحن بعثت در محل رواق امام ایشان برای تحویل کفش مراجعه کردند و ضمن صحبت اولیه ناگهان به ذهنم امد که ماجرای شماره ۱۹۱ سایت درخت سعادت در مورد خواب

۲۰۵ – ماجرای زیارت زائر حرم و هدیه آن برای پدر و مادر Read More »

۲۰۴ – عنایت امام رضا ع به مداح اهل بیت

بسمه تعالی ماجرای عنایت حضرت رضا علیه السلام به مداح اهل بیت ؛ اقای ی که از مداحان معروف مشهد هستند و نمی خواستند نامشان مطرح شود ماجرای ازدواجشان را بشرح زیر فرمودند. ایشان فرمود حدود ۴۵ سال قبل در سن حدودا ۲۵ سالگی یک روز هنگام عبور از جلوی پنجره فولاد صحن انقلاب ناگهان

۲۰۴ – عنایت امام رضا ع به مداح اهل بیت Read More »

Scroll to Top