بسم الله الرحمن الرحیم
آمار بازدید
  • 4,005
  • 1,689
  • 55,004
  • 455,336
  • 8,947,154

۱۷۶ – شلیک به تصویر در آینه

 

بسمه تعالی
سالها قبل فیلمی سینمایی دیدم که بازیگر فیلم با شلیک مستقیم به قتل نمی رسید و راه به قتل رساندن او این بود که به تصویرش در آینه شلیک شود. این مساله را در دو جای دیگر نیز میتوان دید یکی در تصمیم خادم شدن در حرم رضوی یکی هم در خصوص ثروتمند شدن .

مردم ایران هزاران سال سابقه تمدن درخشان دارند  و می توانند از  بهترین مردمان جهان باشند که بواسطه آن خداوند وجود نازنین و مبارک حضرت رضا علیه السلام را در این سرزمین قرار داد . در پاسخ به تقاضای بسیاری از زوار حرم که تمایل دارند جزء خدام حضرتش باشند عرض میکردم تمثال طلایی آرم خادمی که خدام به سینه میزنند یک سنبل است و مهم قلبی است که در پشت آن قرار دارد که مملو از نیت خیر برای جهانیان و مخصوصا هم کیشان و ایرانیان باشد  لذا در هر کجای ایران و جهان که باشیم میتوانیم خادم حضرت باشیم مثلا اگر تبریز هستیم و شغل تاکسی سرویس داریم نیت کنیم بطور مثال روزهای پنج شنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۴:۳۰ مردم را جهت خشنودی حضرت رضا علیه السلام رایگان جابجا نمایید یا اگر فروشگاه سوپر داریم هفته ای یکبار بخشی از یکی از اقلام فروشگاه را به قیمت خرید به مشتریان بفروشیم البته این خدمت بایستی در نهایت تکریم و ادب و تواضع باشد و این نیت را به کسی هم نگوییم و فقط بین خودمان و حضرت رضا علیه السلام باشد و همینطور در هر شغلی باشیم می توانیم این عمل را به نیت هر معصوم یا پیامبر یا فردی مثلا پدر و مادر که به وی ارادت داریم انجام دهیم و با تمام اعتقاد میگویم ان شاء الله در قیامت جزء خادمان حضرت یا آن معصوم نامتان خواهد بود.

و اما در خصوص ثروتمند شدن نیز به استحضار عزیزان میرساند با عنایت به فرمایش خداوند متعال در قران مجید که ” لان شکرتم لازیدنکم ” یعنی اگر شکر ( عملی) نعمتهای الهی را بجا آورید خداوند درب نعمتها را بیشتر برایتان میگشاید، به عزیزان پیشنهاد میشود فرم و جدولی نظیر فرم پیوست تهیه  و از همین امروز نیت کنید ده درصد درامد خالص روزانه خود را به نیت سلامتی امام زمان عج یا هر معصوم یا پیامبر یا پدر و مادر خود به فقرا و نیازمندان و یا ترویج دین و یا رفاه عمومی و ترویج اخلاقیات اهدا  و مبالغ کسب درامد و هزینه ها را هم در دفتر ثبت نمایید اگر کمتر هزینه کردید بعنوان بدهی و اگر بیشتر هزینه کردید بعنوان طلب خود ثبت  و در دریافتی های بعدی بالانس نمایید. چندین نفر از کسانی که این عمل به آنان پیشنهاد و انجام داده اند بسیار متمول و ثروتمند و موفق شده و خداوند خیر و برکت را به زندگی آنها سرازیر نموده است و مدتی قبل در ملاقات با  یکی از ایشان به من گفت که به دوستان دیگرم هم که پیشنهاد کردم و انجام داده اند بسیار موثر بوده با تعجب  بسیار گفتند عجب چیزی به ما آموختی . یکی از امتیازات این فرم این است که اگر بعلت مشغله های کاری و زندگی از امور خیر غافل شویم چون این فرم مبالغ دریافتی را ثبت می کنیم مبالغ بدهی و عقب افتادگی  به ما یاداوری می شود.. همواره موفق و موئد باشید.

 

با احترام و ادب و آرزوی توفیقات الهی – حسن زاده

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Scroll to Top