بسم الله الرحمن الرحیم
آمار بازدید
  • 1,187
  • 17,071
  • 125,024
  • 535,714
  • 9,032,204

۱۹۵- ماجرای کفشدار حرم رضوی و زائر پیاده

بسمه تعالی

با سلام
احتراما ماجرای واقعی ذیل برای همکار حرم اقای مهندس علی محمد شریفی کفشدار کشیک پنج روز بشماره تلفن ۰۹۱۵۱۰۰۷۷۹۷  اتفاق افتاده که دوشنبه همین هفته مورخه ۱۴۰۰/۱۲/۹ باتفاق ایشان در حرم مطهر کشیک بودم که به من فرمودند و خدمت دوستان گرامی عرض می شود. ایشان فرمودند من مهندس خودرو هستم و لذا در مواقع تشرف زائران پیاده با خودروی خود در مسیر تردد ایشان حرکت و هر ماشینی که خراب شده باشد را رایگان تعمیر و راه اندازی می کنم .حدود سال ۱۳۸۸ در ایام شهادت حضرت رضا ع در حال گشت در مسیر تردد زائران پیاده بودم که دیدم زائر نوجوانی روی برفهای کنار جاده نشسته .بسمتش رفتم و گفتم پسرم شما که برایت پیاده روی این مسیر طولانی مشکل است چرا پیاده آمدی و میتوانستی با اتوبوس بیایی. پاسخ داد برای گرفتن حاجت پیاده امده ام گفتم حاجتت چیست گفت بدنم سوخته برای شفا میروم . همان لحظه ناگهان چشمم به یک خودرو در همان نزدیکی افتاد که خراب شده و کاپوتش را بالا زده بود که حواسم پرت ان شد و رفتم ان را تعمیر و راه اندازی کنم. البته چند دقیقه ای بیشتر طول نکشید اما بعد که کارم تمام شد و متوجه پسرک شدم ، دیدم رفته و بعد هرچه تا مشهد گشتم او را پیدا نکردم و حتی به مقر زائرین پیاده در خیابان نخریسی مشهد هم رفتم اما او را نیافتم زیرا نیت کرده بودم جهت درمان سوختگی اش او را به مراکز درمانی برده و هر کار از دستم بر می اید انجام دهم و خیلی ناراحت بودم که نتوانستم به او کمک کنم. شب همان روز که شب شهادت امام رضا ع بود در خواب دیدم در صحن انقلاب( سقا خانه )  هستم و یک اقا سید جلیلی ایستاده و رو به من کرده و فرمود”  شما وظیفه ای را که به شما محول شده انجام دهید (یعنی ماشینهای خراب را درست کنید)و به زائر ما کاری نداشته باشید خودمان می دانیم با زائرمان چکار کنیم ” .
پیام مهمی که از این ماجرا میگیریم این است که حضرت رضا ع کاملا به زوار خود عنایت و توجه داشته و نگاه گرم و لطف حضرت شامل ایشان بوده و میباشد.
با آرزوی قبولی زیارات  و براورده شدن حاجات تمامی ارزومندان و زائران ائمه معصومین علیهم السلام – با احترام و ادب حسن زاده

4 5 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Scroll to Top